ΣΥΝΕΚ

20/10/2025
ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2025-2026 (ΣΥΝΕΚ) - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ

Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 129787/Ε2/15-10-2025 εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών (επισυνάπτεται).

Σας αποστέλλουμε τον Οδηγό Μεταθέσεων για τη σχολική χρονιά 2025-26, με αναλυτικές οδηγίες και επεξηγήσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας.

Οι αιτήσεις μεταθέσεων υποβάλλονται από 16-10-2025 έως 31-10-2025 και ώρα 15:00, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας teachers.minedu.gov.gr

Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων, πλην των αμοιβαίων, για τις οποίες οι αιτήσεις υποβάλλονται εντός 15 ημερών από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.

Στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται και οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης, χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Η οριστικοποίηση της αίτησης επέχει θέση υπογραφής από τον/την αιτούντα εκπαιδευτικό.

  • Μετά την οριστικοποίηση, εκδίδεται αριθμός πρωτοκόλλου. Παρακαλείστε να αποθηκεύσετε ή/και να εκτυπώσετε την αίτηση σε μορφή pdf.

  • Προσθήκη κριτηρίων μετάθεσης μετά την οριστική υποβολή δεν είναι δυνατή, εκτός των εξαιρέσεων που αναφέρονται στην παρ. 1.3, σελ. 3 της εγκυκλίου.

  • Η προσωρινή αποθήκευση της αίτησης δεν θεωρείται οριστικοποιημένη υποβολή. Αιτήσεις που παραμείνουν σε αυτή την κατάσταση δεν θα ληφθούν υπόψη και δεν θα οριστικοποιηθούν μετά τη λήξη της προθεσμίας.

Διευκρινήσεις για τη διαδικασία μεταθέσεων των εκπαιδευτικών της Γ΄Αθήνας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://dide-g-ath-new.att.sch.gr/?p=76

Η αποστολή των σχετικών δικαιολογητικών(πιστοποιητικό εντοπιότητας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση σπουδών για τέκνα που σπουδάζουν και βεβαίωση συνυπηρέτησης συζύγου, πιστοποιητικό πολυτεκνικής ιδιότητας) για όσους τα διαθέτουν θα γίνει λόγω τεχνικού προβλήματος στο metatheseis.dide.g@gmail.com και στο protokollo@cdseda.att.sch.gr

Τα δικαιολογητικά πρέπει να έχουν εκδοθεί εντός του τελευταίου τριμήνου. ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι Νεοδιόριστοι στέλνουν εκ νέου τα δικαιολογητικά, ακόμα κι αν τα έχουν καταθέσει στον φάκελο του διορισμού τους.

Η καταχώριση της προϋπηρεσίας των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών θα γίνει μετά την αναγνώριση από το ΠΥΣΔΕ. Οι νεοδιόριστοι οριστικοποιείστε την αίτησή σας έως 31/10 και μετά θα ενημερωθεί η προϋπηρεσία από το σύστημα και θα προσμετρηθεί κανονικά στα μόριά σας.

Όλοι οι αιρετοί των ΣΥΝΕΚ σε ΚΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με τη διαδικασία, τα κριτήρια και τη συμπλήρωση των αιτήσεων.



Υποψήφιοι των ΣΥΝΕΚ για το ΚΥΣΔΕ
Υποψήφιοι των ΣΥΝΕΚ για το ΑΠΥΣΔΕ Αττικής
20/10/2024
Σχετικά με τις επερχόμενες εκλογές των ΥΣ και την κατασυκοφάντηση των ΣΥΝΕΚ σχετικά με το ΔΣ της ΟΛΜΕ
17/10/2024

Οδηγός μεταθέσεων εκπαιδευτικών

13/10/2024

Μια οφειλόμενη απάντηση στη χυδαία ανακοίνωση της ΑΣΕ/ΚΚΕ για το ΔΣ της ΟΛΜΕ!

25/09/2024
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ/ΝΤΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΔΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ
02/09/2024
Ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ σχετικά με το πρόβλημα στέγασης των εκπαιδευτικών
02/09/2024
Ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ για την νέα σχολική χρονιά

05/04/2024
Oδηγός Αποσπάσεων Εκπαιδευτικών 2024



03/05/2023
Μαύρη Βίβλος της εκπαίδευσης (2019 - 2023)

05/04/2023
Οδηγός αποσπάσεων

05/04/2023
Οδηγός προσλήψεων εκπαιδευτικών

05/04/2023
Οδηγός μεταθέσεων

05/04/2023
Οδηγός αδειών εκπαιδευτικών

05/04/2023
Συνταξιοδοτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς

09/03/2023
Οδηγός Προσλήψεων Εκπαιδευτικών με την προκήρυξη 2ΓΕ/2023 του ΑΣΕΠ

25/02/2023

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,   

      Μεγάλη είναι η αναστάτωση και η αγανάκτηση χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που αυτές τις ημέρες λαμβάνουν email οποιαδήποτε ώρα της ημέρας….και της νύχτας(!) από τους επιμορφωτές του ΙΕΠ για τον προγραμματισμό του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ που διοργανώνει το ΙΕΠ στο πλαίσιο προγράμματος του ΕΣΠΑ. Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τη διαδικασία οργάνωσης και ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, αλλά και το περιεχόμενό της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γελοία αν δεν ήταν εξοργιστική! Την ίδια στιγμή γίνονται αποδέκτες μηνυμάτων σε Viber, email με αποστολή προγραμμάτων που «υποχρεώνουν» τους/τις επιμορφούμενους/ες να παρακολουθήσουν τις συνεδρίες εκτός εργασιακού ωραρίου, Σαββατοκύριακα, σε ημέρες αργίας, τη Μεγάλη Εβδομάδα κ.ο.κ. Μάλιστα ορισμένοι επιμορφωτές έχουν ξεπεράσει εντελώς τα όρια, φτιάχνουν ομάδες viber με τους/τις επιμορφούμενους/ες χωρίς καμία συγκατάθεση, στέλνουν μηνύματα οποιαδήποτε ώρα, λες και απευθύνονται σε φίλους/ες τους! Ακόμα και το υλικό της επιμόρφωσης είναι παρωχημένο, αντιπαιδαγωγικό και σε κάποιες περιπτώσεις επικίνδυνο! Χαρακτηρισμοί μαθητών ως «προβληματικοί», «αναρχικοί», «πνεύματα αντιλογίας», χαρακτηρισμοί σχολείων ως «καταυλισμοί στιγματισμένων», ασκήσεις που προωθούν επικίνδυνα στερεότυπα και καλούν εκπαιδευτικούς να χαρακτηρίσουν μαθητές/τριες με μόνο κριτήριο την εμφάνιση τους σε μία εικόνα έρχονται σε πλήρη αντίθεση με κάθε σύγχρονη θεωρία της παιδαγωγικής επιστήμης. Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο! Στα σχολεία μας δεν υπάρχουν εργαζόμενοι/ες β΄κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα. Δεν αντέχουμε άλλη «αναβάθμιση και βελτίωση». Δεν φτάνει που η Κυβέρνηση έχει καταστήσει τους/τις νεοδιόριστους/ες κυριολεκτικά «ομήρους» και αρνείται να προχωρήσει στη μονιμοποίησή τους! Δεν φτάνει που επιχειρεί να τους χρησιμοποιήσει με εκβιαστικό τρόπο για να περάσει τα αντιπαιδαγωγικά και αντιεκπαιδευτικά σχέδιά της, μέσω της λεγόμενης «ατομικής αξιολόγησης», θεωρεί ότι θα τους μετατρέψει και σε άβουλους/ες πειθήνιους/ες εργαζόμενους/ες χωρίς δικαιώματα. Ότι θα είναι διαθέσιμοι/ες όποτε και όπως θέλουν. Τους δηλώνουμε καθαρά, τα σχέδιά τους δεν θα περάσουν! Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα διερευνήσει κάθε νομική δυνατότητα για την υπεράσπιση των νεοδιόριστων συναδέλφων και της δημόσιας εκπαίδευσης. Σχετικά με τον μεγάλο αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση να τονίσουμε ότι τα μεγαλειώδη συλλαλητήρια και οι πάνω από 50.000 απεργοί στην πανεκπαιδευτική απεργία της 15ης Φλεβάρη ήταν μια πρώτη δυναμική απάντηση ενάντια στην τιμωρητική ατομική αξιολόγηση που επιχειρεί να επιβάλει, βίαια και αυταρχικά η Κυβέρνηση Μητσοτάκη. 

    Η θέση των ΣΥΝΕΚ για την ατομική αξιολόγηση αποτυπώνεται στο παρακάτω link 

https://synekde.wordpress.com/2023/01/23/%ce%b7%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%ae%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%84%cf%89%ce%bd%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba/?fbclid=IwAR2uU89XYcoIf_GeDrlbIL3Kfe1CTmPXQL49ga-Ch41cngxiEIZlXjDxMfw

   Η Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ αποφάσισε στις 11/2/2023 Απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης εκπαιδευτικών που προβλέπονται από τον νόμο 4823/2021 και της ΥΑ99540/ΓΔ5/27-1-2023 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές). Στα πλαίσια αυτά η ΟΛΜΕ καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς σύσσωμους/ες να συνεχίσουν τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση: Να υπογράψουν μαζικά την δήλωση απεργίας – αποχής από την ατομική αξιολόγηση όλες και όλοι και όχι μόνο οι νεοδιόριστες/οι, να συμμετάσχουν στις προκηρυγμένες στάσεις εργασίας, σε περίπτωση που οι σύμβουλοι – αξιολογητές εμφανιστούν στα σχολεία και οι νεοδιόριστες/οι να μην συμμετάσχουν σε καμία συνάντηση με τους συμβούλους τους, δια ζώσης ή διαδικτυακή. Το εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα, ενωτικά, συλλογικά και αποφασιστικά δηλώνει παρόν στους αγώνες και τις προσπάθειες ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των οικογενειών και όλης της κοινωνίας, για να αποτρέψει ακόμα μία φορά τις προσπάθειες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, και της κυβέρνησης συνολικά, να δημιουργήσουν ένα εικονικά λαμπρό, και στην ουσία και τα αποτελέσματά του ζοφερό, με διαχωρισμούς και αποκλεισμούς, ακραία ταξικό σχολείο του μέλλοντος, όπου ο εκπαιδευτικός θα χειραγωγείται και θα είναι υπό τον συνεχή έλεγχο, χωρίς ακαδημαϊκή και παιδαγωγική ελευθερία, και όπου τα σχολεία θα κατηγοριοποιούνται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του κάθε σχολείου και του μαθητικού δυναμικού του.Τα τελευταία 40 χρόνια οι εκπαιδευτικοί, με τους αγώνες μας, πιστωνόμαστε το γεγονός ότι δεν επιτρέψαμε να γίνει η εκπαίδευση πεδίο «ασκήσεων αξιολόγησης-χειραγώγησης» που είχαν ως στόχο τη συρρίκνωση της παιδαγωγική μας αυτονομίας και την καθυπόταξή μας σε επιβαλλόμενες φόρμες στη μορφή και στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Το ίδιο θα πράξουμε και τώρα. Απέναντι στη νεοφιλελεύθερη κυβερνητική πολιτική, τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων, τις αντιδημοκρατικές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του υπουργείου Παιδείας, χρειάζονται ξεκάθαρες και δυναμικές απαντήσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα με μαζικούς και ενωτικούς αγώνες! Ο αγώνας για την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 4692/20 και 4823/21 θα είναι μαζικός, ενωτικός και διαρκής! Είναι αγώνας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ! Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς 

Αθήνα 24/2/2023 

 Θοδωρής Κατσωνόπουλος, 

αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Πληκτρολογήστε το κείμενό σας εδώ...

Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε